الجمعة، 10 ديسمبر 2010

الحلقة الأولي من راديو كلام في الحب

تم وقف بث الراديو حتى نلقاكم في الحلقة القادمة

سنبدأ الآن بث راديو كلام في الحب ،الحلقة الأولي ،وسيكون هناك مدخلة بين الأعضاء و  إذاعة الراديو ...
كيفية المداخلة في الرايو:
1-أكتب مدخلتك في تعليق
2-أكتب الأغنية اللي تحب تسمعها
3-اكتب الفكرة التي تحب أن تطبقها في راديو كلام في الحب
4-ستسمع مدخلتك على راديو كلام في الحب 

    

معاكو على الراديو 
*الظاهر بيبرس
* فارس شمس الدين

هناك 139 تعليقًا:

  1. احب اسمع اغنيه دنيتي اتغيرت

    ردحذف
  2. نفسى أسمع قصاااااااااااد عينى لعمرو دياب طلبتها كتيييييييييير ومجتش

    ردحذف
  3. ساموزين ايام فى بعادنا فاتو

    ردحذف
  4. احب اسمع اغنية جواية ليك احساس بيكبر كل يوم اليسا

    ردحذف
  5. hii bede asma3 a3`neyet law 7obna 3`al6a

    ردحذف
  6. كتير فكرة حلوووة اوووى بجد وانا عاوزة سمع اغنية ايام فى بعدنا فاتوا سامو زين

    ردحذف
  7. ياريت اسمع عمرو دياب قصاد عيني

    ردحذف
  8. عنية بتحبك لتامر حسنى

    ردحذف
  9. اغنيه قولك غلط...جاد خليفه
    اغنيه تعب الشوق....جوزيف عطيه
    اغنيه وحلم ليه...تامر حسني
    اغنيه يا واحشني.....تامر حسني
    اغنيه قولك غلط...وائل كفوري
    اغنيه عيني عليك...نانسي عجرم
    اغنيه خليك بحالك....كارول سماحه
    اغنيه اي ده اي ده....هيفاء وهبي
    اغنيه انت تاني.....هيفاء وهبي
    اغنيه زمان كان عندي قلب....نانسي عجرم
    اغنيه نور عيني ....تامر حسني
    اغنيه ما بدي شي .....ريان
    اغنيه حكيو عينيك......ريان
    اغنيه سامحتك
    اغنيه انت اخر واحد....شيرين

    ردحذف
  10. اغنية هتلاقى فين ايامنا
    لحبيبى عمرو دياب الهضبه

    ردحذف
  11. انا اشتقتلك - فضل شاكر

    ردحذف
  12. ياريت تقولولنا طرق جديدة للتعرف على البنات

    ردحذف
  13. انا عبد الله انا خجول جدا وفى بنت بحبها جدا ومش عارف اقول لها ازاى انى بحبها

    ردحذف
  14. اغنيه هاني عادل .... تتجوزيني

    ردحذف
  15. اناعايزة اسمع اغنية ست الحبايب

    ردحذف
  16. عايز اسمع اغنية اعز اصحاب لاعز اتنين فى حياتى محمد وعيد الخالق وربنا يرجعهم ليا بالسلامة

    ردحذف
  17. جيرينى...........جنبك على طول

    ردحذف
  18. اغنية تعب الشوق جوزيف عطية

    ردحذف
  19. عايزة اسمع ملاك قصادى لمى سليم ومسكتلوش ميس حمدان

    ردحذف
  20. نفسي اسمع اغنية كلام انتهى ( احمدسعد)

    ردحذف
  21. احب اسمع اغنية كاظم الساهرواسماء المنور المحكمة

    ردحذف
  22. اغنيه خليك بحالك....كارول سماحه

    ردحذف
  23. انا عايزة اسمع اغنية تامر يا واحشنى
    انا بهدى الاغنية لاعز انسان عندى فى الدنيا كلها عمورة واقولوا انو واحشنى اووووووووووووووى وبجد نفسى اشوفك

    ردحذف
  24. عايزة اسمع اغنيه اليسا ياعالم ضروريييييييييي او شرين مش عايزة غيرك انت او احمد علاء ياعالم ضرورييييييييييييي

    ردحذف
  25. هتسمعونا الاغنية ولا كلام على الفاضى

    ردحذف
  26. اغنية لانك معايا سامو زين
    اهداء الى صديقي احمد حنتولي

    ردحذف
  27. احب اسمع لما بتلمسني حماده هلال

    ردحذف
  28. بدى أسمع أغنية"حيــــــــاتى فداك" لتامر حسنى

    ردحذف
  29. احب اسمع عمرو دياب لسه بتخاف من الفراق

    ردحذف
  30. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  31. اغنيه احمد علاء خايف ضروريييييييييييي بليييييييييييييز

    ردحذف
  32. لا والله انا طلبت اغنيه وفعلا جت ....

    ردحذف
  33. هاي انا نجلاء ، احب اسمع لو حبنا غلطة ل وائل كفوري

    ردحذف
  34. حسام ........

    الراديو ده الظاهر كده كدب فى كدب وكله نصب وبيلعبوا على مشاعركم متتعبوش نفسكم دول عالم فاضية سيبكم منهم

    ردحذف
  35. نفسي اسمع حبك علمنى ايهاب توفيق

    ردحذف
  36. حسام
    ....
    روحى زكرى يا نجلاء افيد ليكى

    ردحذف
  37. اغنية لو كنت غالي عليك ( مصطفي قمر ) يااااااااااريت بموووت فيها

    ردحذف
  38. انا عبدالحليم ممكن بعد اذن الجميع نسمع اغنيه لسه بتخاف لمحمد حماقى

    ردحذف
  39. حسام
    احب اسمع اغنية يا مطنشى يا ههههههههههه

    ردحذف
  40. حسام
    ....
    راديو كلام كدب يقدم لكم احلى كدب مش هيسمعوكم حاجه روواقوا دماغكم

    ردحذف
  41. عاوزه اسمه سونج لما النسيم للكنج

    ردحذف
  42. ياجماعه هو الصوت واطي ولا عندي بس

    ردحذف
  43. احمدالصلاحي10 ديسمبر 2010 في 9:27 م

    احب اسمع انت عمري لام كلثوم

    ردحذف
  44. اريد اغنية قلب قلب محمد سالم على السريع

    ردحذف
  45. احب اسمع اغنية علمنى حبك

    ردحذف
  46. أنا سمر وبقول لعمرو إنى مسمحاه ومش زعلانه منو خالص وربنا يوفقو ف حياتووشغلو ودراسته أهم حاجه إن شاء الله

    ردحذف
  47. انا عاوزة اى حاجه حماقى

    ردحذف
  48. عاوز اسمع محمد منير اخااف بهديها لحنين اشرف

    ردحذف
  49. انا عايز اغنية ايهاب توفيق لا داعي

    ردحذف
  50. انا عاوزه اسمع اى حاجه اعمرو دياب

    ردحذف
  51. ممكن اغنية احساس لتامر حسنى الجديدة

    ردحذف
  52. احب اسمع اغنية جوايا ليك

    ردحذف
  53. انا عايز اسمع هيفا انت تانى

    ردحذف
  54. احب اسمع اغنية احساس فظيع لمحمد حماقى

    ردحذف
  55. تيتو بتاع الورد10 ديسمبر 2010 في 9:44 م

    بجد راديو ممتاز وفكرة رائعة بشكركم كلكم ياجماعة واحب اسمع اغنية اللي كان لنانسي عجرم

    ردحذف
  56. انا عاوز اسمع اغنية ايام فى بعدنا فاتو لسامو زين

    ردحذف
  57. عاوزه عمرو دياب او اليسا او حمااااقي بلللللللللللللللللللللللللللللللليز

    ردحذف
  58. اسمع كلامي يا ريت او بعترف

    ردحذف
  59. عايزة اسمع اغنية لمحمد فؤاد كنت فين او طمنى عليك

    ردحذف
  60. انا عاوز اسمع اغنية ايام فى بعدنا فاتو لسامو زين وعاوز اهديها لحبيبتى هدير

    ردحذف
  61. اى حاجة بقى لمنير يا مان

    ردحذف
  62. اصاله ساعدنى

    ردحذف
  63. هاى بجد راديو جامد انا عاوز اسمع ارحم قلبى المشتاق ل اليسا

    ردحذف
  64. انا عاوز اسمع اغنية ايام فى بعدنا فاتو لسامو زين وبهديها لحبيتى هدير معاك احمد رافت من اليكس

    ردحذف
  65. نفسى اسمع كلام انتهى لآحمد سعد

    ردحذف
  66. عايزة اسمع اغنيه اليسا ياعالم

    ردحذف
  67. ماتستغربش فيروز

    ردحذف
  68. عايز اسمع بحبك وحشتيني

    ردحذف
  69. ياريت اسمع بيدق قلبي

    ردحذف
  70. عايزه اسمع اغنيه بامر الحب لعبد الحيلم حافظ بهديها لشخض كنا مع بعض وفجاه وبدون سبب مكناش مع بعض والاغنيه دي كانت بتفكره بيه ارجو اسمعها معاكم كلكم وتدعولي يرجعلي

    ردحذف
  71. ايمن ازبيب
    بحبك والله

    ردحذف
  72. عوزه اسمع اغنيه لو دعيالى لمحمد حماقى

    ردحذف
  73. عايزة اسمع اغنية حاسس بضيقة لاحمد سعد

    ردحذف
  74. عايزة اسمع اغنية لتامر عاشور ومحمد علاء اغنية كل واحد

    ردحذف
  75. يا ريت اسمع اغنيه عارفه *محمد رحيم*

    ردحذف
  76. هاى انا حبيبه ونفسى اسمع بجد اغنيه احساااااس لمحمد سراج
    بجد هموووووت واسمعها بلييييييز حد يسمعهالى

    ردحذف
  77. عاوزه اسمع اغنية اليسا جوايا ليك

    ردحذف
  78. عاوز اغنية العمري مايسوا

    ردحذف
  79. هاى انا علا ونفسى اسمع اغنية نفسى اقولك لتامر عاشور بلييييييييييييييز ممكن اسمعها

    ردحذف
  80. بجد كتير حلو بس نفسي اسمع غنية اصاله < يسمحولي اكل

    ردحذف
  81. عاوزة اسمع اغنية لست قلبى لعبد الحليم لو سمحتم

    ردحذف
  82. بحبك رامى صبرى

    ردحذف
  83. عايزه اسمع اغانيه بعشقك لراغب علامه وبهديها لاغلى انسان عندى فى الدنيا كلها بيبو حبيبى ربنا يخليك ليا يااااااااارب

    ردحذف
  84. mahmoud a7mad....3ayz asm3 song 3mr daib 7akyat

    ردحذف
  85. هااااااااى ممكن اسمع اغنية زى الملايكه لعمرو دياب بليييييييييييييييز بجد نفسى اسمعها

    ردحذف
  86. نفسى اسمع ذكريات كدابة

    ردحذف
  87. طلبي اتحقق مرسيه اووي وحقيقي موقع تحفه

    ردحذف
  88. احب اسمع تامر عاشور .... ليالى عذابى معااك

    أحمد جمال

    ردحذف
  89. نفسى اسمع اغنية خدنى لبعيد لعمرو مصطفى بجد اغنية تحفة

    ردحذف
  90. ياشباب هو الصوت واطي ولا عندي انا بس

    ردحذف
  91. بليز اغنيه بعشقك راغب علامه

    ردحذف
  92. فكر كويسة وجديد وكمان تجديد
    واحب اسمع اغنية بتسال ياحبيبى لعفاف راضى هى قديمة شوية بس جميلة

    ردحذف
  93. عايزه اسمع اغنيه بامر الحب لعبد الحيلم حافظ بهديها لشخص كنا مع بعض وفجاه وبدون سبب مكناش مع بعض والاغنيه دي كانت بتفكره بيه ارجو اسمعها معاكم كلكم وتدعولي يرجعلي

    ردحذف
  94. مساء الخير عليكم كلكم عاوزة اسمع اغنية فيروز حبيتك بلصيف وبحب اهديها ليكم اولا ولكل اصحابى ثانيا ولحبيبى واحب اقوله ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ياحمادة

    ردحذف
  95. عاوزه أسمع أغنية حال الدنيا لواما لو سمحتو

    ردحذف
  96. hi lsn
    mmmmmmmmm bseer as2l so2al z3'eer
    ma 3m bft7 3nde 2l radio le$ bedl e7ml 2l paage o ma bft7

    ردحذف
  97. عايز اسمع اغنية مكنتش ناوى اودعك عمرودياب

    ردحذف
  98. السلام عليكم انا نفسي اسمع اغنية المحكمة (((( كاظم الساهر )))) ممكن ياجماعة واشكركم

    ردحذف
  99. اغنية مفيش حاجة لمحمد محيي يـــــــــــــاريــــت

    ردحذف
  100. احب اسمع اغنيةوحشتيني عمرو دياب وبهديها لحبيبة قلبي وروحي وعمري واغلى حاجه عندي وشكرا ليكمـــ..

    ردحذف
  101. اريد اغاني راب جزايري من فضلكم

    ردحذف
  102. غير معروف اقووووووووول
    اغنية احلف بالليالى لعمرو دياب
    وكتير الفكرة حلوة اوى ميرررررررررررسى

    ردحذف
  103. ياريت اغنيه المحكمه لكاظم الساهر بليييييييييز

    ردحذف
  104. يا جماعه بليز اغنيه بعشقك راغب علامه بلييييييييييييييييييز

    ردحذف
  105. سيبها بظروفها نادر حمدى

    ردحذف
  106. غير معرف يقووووووول
    انا عايزة اسمع اغنية نسيانك صعب اكيد لهااااااااانى شاكر بليز

    ردحذف
  107. انا عاوز اغنية عمرو دياب رجعت من السفر واغنية المحكمة لكاظم الساهر

    ردحذف
  108. انا هاله ونفسى اسمع اغنيه هى قديمة شويه (لسه الليالى ) لشيماء سعيد وميرسى اوى

    ردحذف
  109. هااااى على الجميع انا بحب اسمع اغنيه جنيك على طول

    ردحذف
  110. عندى فكرة كمااااااااااان كل واحد نفسوا يسمع اغنية يقول اسم الاغنية ويهديها لميييييييييييين؟

    ردحذف
  111. baba 2obaa7 la tamer 7osnii lw sama7tuu

    ردحذف
  112. عايزة اسمع اغنية جمبك علي طول للجريني و بهديها لحبيبي و حياتي كلها بيتر و بقوله بحببببببك اووووووووووووي

    ردحذف
  113. انا عايز ااسمع اغنيه ارجعلى واهديها لحبيبتى نداااااااااااا وبقولها انا سمحتك وارجعيلى عشان انا بحبكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك

    ردحذف
  114. اي اغنيه لمحمد منير

    ردحذف
  115. اغنية لمصطفى كامل دقت الساعات لو سمحتم

    ردحذف
  116. الراديو مش شغال ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  117. والى مالهوش حد يهدهالوا يعمل اية يعنى

    ردحذف
  118. هو خلص خلاص ولا اية

    ردحذف
  119. لؤي_تسألني ليه

    ردحذف
  120. بحبك جنات

    ردحذف
  121. عاوزة اسمع اغنية حبك وجع لاليسا

    ردحذف
  122. اه الراديو مش شغال عندي برضه

    ردحذف
  123. انا نفسي اسمع اغنية صدقني خلاص

    ردحذف
  124. انا نفسى اسمع اغنيه انا اكتر واحد عمرو دياب

    Nice Group

    ردحذف
  125. نااااااااااااايس
    احب اسمع قبل الوادع لعمرو دياب

    ردحذف
  126. صباح الخير
    انا بحب اغنية هاني شاكر لو بتحب حئيئي
    وياريت تساعدوني انا كتير محتاره وحزينه وكلي أمل فيكم تساعدوني

    ردحذف
  127. عايز اسمع اغنيه مهما تقولى لوائل جسار

    ردحذف
  128. عاوزة اسمع اغنية انتى ليه بعيدة كده لممدوح بيرم

    ردحذف
  129. عاوزه اسمع اغنية وحشتيني لعمرو دياب

    ردحذف
  130. hwa el radio m2fol leh

    ردحذف
  131. عاوزة اسمع اغنية انا انكتبلى لشيرين عبد الوهاب

    ردحذف
  132. ياريت اسمع اغنيه يا عالم ل اليسا

    ردحذف
  133. اشغل الراديو منين؟

    ردحذف
  134. منير يا جماعه
    ممكن عنقود العنب

    ردحذف
  135. رودي
    ممكن لو سمحتم اسمع اغنية اعز اصحاب سومااا
    وشكرااا

    ردحذف
  136. حب زمان كان في ثقه وصدق لكن دلوقتي في حب لكن الثقه مش موجوده
    ممكن اغنيه سرحت فيك عمرو مصطفي

    ردحذف
  137. السلام عليكم
    اغنية اصلها بتفرق
    يا ريت الراديو يكون مفتوح 24 ساعة

    ردحذف
  138. عايز اسمع فيرووز اغنيه حبو بعض

    ردحذف