الأحد، 19 ديسمبر 2010

الحلقة الخامسة من الراديو خاص بالبنات "شوية"

تم وقف بث الراديو

تم وقف بث الراديو حتي نقابلكم في العددد القادم باذن الله

ساعات كتير تلاقي البنت معجبة بشخص معين ، وهو متجاهلها ولا يعتريها أي اهتمام .. وعلي النقيض الأخر هناك شخص آخر معجب بتلك الفتاة ولكنها متجاهلاه ولا تعتريه أي أهتمام


دا يا جماعة موضوع حلقتنا النهرده ... يا تري حد مر بالموضوع دا قبل كدة ، وإيه أحسن حل للمشكلة دي
وإزاي نحلها !!؟
ومن هو الضحية في هذا الموضوع ؟
وما هي الطرق التي تستخدمها البنت لجذب انتباه هذا الشخص؟؟
وما هو الطريق الذي يسلكه الشخص الآخر لكي يكون هو محل اهتمام هذه البنت؟


كتير بنشوف البنت لما بتتُجب بولد ،بتفضل تروح وتيجي أمامه
ياترى دا اللي ممكن يخلي الولد يفكر أنه يقرب منها ؟

الولد لما بيُعجب ببنت أول حاجة بيفكر فيها
أنه يجيب رقم موبايلها من أي مكان
ويوم ما يتصل بيها أول سؤال بتسأله..أنت جبت رقمي منين !!؟حتي لو كانت معجبه هي الأخري به

وليه دايما البنت لما تعرف أن في شخص عايز يكلمها ..تفضل تعمل بالمثل اللي بيقول :"أتقل علي الرز يستوا"...وللأسف كتير من البنات نسيوا إن فيه مثل أخر بيقول :"ما تتقلش علي الرز أوي لحسن يتحرق".


كلها أسئلة نطرحها عليكم مستمعي راديو "ماي لايف" الكرام
اكتبوا لنا أراءكم ومدخلاتكم والأغاني اللي عايزين تسمعوها علي الراديو
والراعدي الرسمي للراديو
بيدج
كلام في الحب
علي
الفيس بوك

معكم
*فارس حبيب
*الظاهر بيبرس




هناك 61 تعليقًا:

  1. بجد موضوع
    شيق جدا ومعاصر

    ردحذف
  2. يعنى انا شايفة انو الشباب بيعمل حاجة انيل من انو يتعرف على بنت
    مهما يعرف بنات او يكلم بنات بيقول انا عمرى ما اخد واحدة انا كنت بكلمها طب ليه كدة مش اللى بيكلمها ومشى معاها دية بنت ناس برضو
    وممكن اللى يروح ويخطبها تكون مشيت مع غيرو قبل كدة وهو اكيد مش عارف
    يبقى الحل انو كل واحد يتقى الله فى بنات الناس ومايتسلاش بيهم ويعرف انو ممكن يكون فيه واحدة من اللى عرفهم حبيتو بجد حب حقيقى هو ماعرفوش ولا حس بيه

    ردحذف
  3. دا اكيد بس ازاى نقدر نعرف الحلوة من الوحشه بدام انتوا بتلزمونا بان البنت اللى نمشى معاها لازم اجبارى اننا نخطبها

    ردحذف
  4. Plzzz Ana 3ayza Asma3a ghéniyét Tamaer hosny "ana naharda s7ét 3la sotha
    W fél mawdo3 Ely bététkélémo 3lih
    Ana 7abit Chakhs Bass Howa Kane mo3gab biya w bétésarofat !!!
    El mohém ana lésa Ba7éboo
    w ana 7assa Eno béy7ébiny Bass moche 3ayéz Yé2ool :'("

    ردحذف
  5. والله موضوع حلو لكن هو دا حال الدنيا فعلا اللى يحب البنت تنفضله واللى ينفضلها تحبه ونفس الشي للشاب انما قصه ان البنت ازاي تجذب انتباه شاب ليها او شاب يجذب انتباه البنت له دا حسب مراقبة البنت للشاب او الشاب للبنت ممكن يشوف ايه الشي اللى هي ممكن تكون بتعمله كل يوم مثلا لو هي بتخرج من بيتها كل يوم الصبح تروح للجامعه هو يحاول يعمل اي موقف قدامها بحيث انها تنتبه للشاب دا او لو البنت عايزة تجذب شاب لها ممكن تعمل نفس القصه رغم ان احنا فى زمن مفهوش كسوف يااخي دلوقتي البنت تعاكس الشاب عادي والشاب يطلب رقم موبايل البنت عادي لو مش اخد رقم موبايلها ممكن ياخد الايميل كل شي بقي سهل يعني مبقاش فى حد بيتكسف او صعب بالنسبه له يعبر عن مشاعره..نايس راديو واغاني وموضوع الله يعطيك العافيه ..fatoma

    ردحذف
  6. الاسماعيلاوي19 ديسمبر 2010 في 11:21 م

    انا مريت بالموضوع بس بشكل مختلف انا حبيت بنت وكانت بتقول انها بتحبني وانا لاني بينت ليها اني بحبها اول لاني مكنش ليا خبره في تعاملي مع البنات جيه ولد بيكلم بنات اصلا فبيعرف يتكلم ازاي كلمها و بكل سهوله سيطر عليها و بعدها تجاهلتني خالص الموضوع يا جماعه انه الحب مبقاش موجود الا قليل اوي

    ردحذف
  7. اختي صاحبة التعليق عن اللى بيحب واحده ويقول مش ارتبط بواحده مشيت معاها لا تنسي يااختي انه كما تدين تدان يعني زي مابيعمل فى بنات الناس هيجي يوم ويتعمل فى اخته او بنته ولا تنسي قول الله تعالا الطيبين للطيبات ولو فى بنت حصل معاها الموقف دا تخلي املها فى رب العالمين وتكون على ثقه ان رب العالمين هيعطيها الاحسن ..fatoma

    ردحذف
  8. الاسماعيلاوي19 ديسمبر 2010 في 11:24 م

    انا مريت بالموضوع بس بشكل مختلف انا حبيت بنت وكانت بتقول انها بتحبني وانا لاني بينت ليها اني بحبها اول لاني مكنش ليا خبره في تعاملي مع البنات جيه ولد بيكلم بنات اصلا فبيعرف يتكلم ازاي كلمها و بكل سهوله سيطر عليها و بعدها تجاهلتني خالص الموضوع يا جماعه انه الحب مبقاش موجود الا قليل اوي

    انا عايز اسمع اغنية يلا مع السلامه لكريم محسن

    ردحذف
  9. الاسماعيلاوي انا اعترض معاك يااخي فى كلمه ان مفيش حب الا قليل لا يااخي الحب موجود ولكن العيب فينا احنا لاننا نختار غلط ولما نفشل فى الاختيار نرمي الفشل على الحب ونقول مفيش حب وان حبيبتك تسيبك وتروح لواحد تاني لانه بيعرف يتكلم مع البنات وبيتعامل مع البنات العيب مش فيها العيب فيك انت لانك اخترت غلط وبعدين هي لو بتحبك مش هتسيبك علشان واحد بيتكلم كويس وكون على علم انها هتسيب اللى هي معاه دلوقتي وهتروح لواحد غيره بيتكلم احسن منه ..fatoma

    ردحذف
  10. عايز اسمع اغنيه كلامى انتهى لاحمد سعد

    ردحذف
  11. نصيحة منى لكل شاب انه مايحبش اوى لانى لو سابته هايتعب قوى من قلبه حصلت معايا والله

    ردحذف
  12. المثل بيقول خد اللى بيحبك ومتخدش اللى بتحبيه ولو كل واحد بص او حس بس بالطرف التانى وقد ايه بيحبه هيعرف قد ايه ربنا بيبعتله اللى قدره

    ردحذف
  13. الاسماعيلاوي19 ديسمبر 2010 في 11:38 م

    fatoma
    انتي كلامك فيه نسبه كبيره من الصح بس هي مش هتسيبه وتروح لواحد احسن منه هي اللي هيحصلها اكتر من كده هو انسان مش كويس و بيلعب بيها عشان يغيظني مش اكتر يعني بيعلقها بيه عشان يضرني انا بس وهو اصله مش كويس وكل اللي حواليها حاولوا يحذروها

    معلش انا بس ليا تعليق على اني ما اخترتش كويس على فكرة انا حبيتها كده مش بترتيب والله جيه الموضوع سريع جدا

    ردحذف
  14. عايزه اسمع اغنيه حبيبى لماجده الرومى

    ردحذف
  15. انا كلامى على المثل مش من فراغ دا واقع وحصلى بالفعل وشفته كتير قدامى وقد ايه الانسان ده كان بيحبنى وفتحنى بموضوع الارتباط وانا ولا فى دماغى اى اهتمام وصبر عليه 10سنين وبعد احداث كتيره ليه حصل بنا خطوبه واحنا على وشك الزواج وهو ابن عمى وللعلم بقى انا والله بندم على كل لحظه انا مهتمتش بكلامه فعلا الولد اللى بيحب بجد بيحب فعلا بضمير مش تسليه يابنات وياولاد بصوا حوليكوا هتلاقوا حد مقدركوا اوى بس انتوا اللى مغمضين عينكوا

    ردحذف
  16. اخي الاسماعيلاوي ماهو انت قولتها ان الموضوع جه بسرعه لو كان فى تفكير فى العلاقه من البدايه كان ممكن انت مش تتعلق بيها بالشكل دا اما موضوع ان الانسان اللى هي معاه انسان مش كويس او بيخدعها اعمل انت اللى يرضيك من رب العالمين وانصحها رغم انها ممكن تشوف نصيحتك لها ان انت بتعمل كدا او بتشوه صورة اللى هي مرتبطه بيه لانه اخدها منك لا تنسي قول الله تعالى الخبيثين للخبيثات يااسماعيلاوي اشكر رب العالمين ان انت مش اتصدمت صدمة اكبر ...fatoma

    ردحذف
  17. عايزه اسمع يارا انت منى

    ردحذف
  18. بالنسبه ليا انا بحب واحده اوى اوى ومتعلق بيها جدا ومش قادر احسسها باللى فى قلبى بس هى واخده بالها يعنى
    وانا لسانى مش حلو عشان اقدر اجذب انتباها من اول قاعده زى مبيحصل من الشباب اليومين دول
    ومش عايز اجرح حد معايا ولا اازى حد معايا ولا احرج حد
    abd el haleem

    ردحذف
  19. اعتقد انو الافضل نتوجه للانسان يلي حبك واشتراك وبالتالي راح تحبه لانو حبه راح يكون صادق وقوي وصافي لكن ما نضمنش يلي حبناه وعملنا المستحيل عشان نلفت انتباهو يحبنا .. ورسالة لكل بنت الثقل صنعه واوعك تفرضي نفسك على حد هو مش شايفك ومش ضروري تحفري الارض وانتي رايحه وجايه قدامه وياعالم حيشوفك والا ؟؟؟... ويسعد مساكم الجميع
    Manal

    ردحذف
  20. اقولكوا معلومه ونصيحه من الاخر محدش بيتجوز مراة حد تانى وكله نصيب ولازم نرضه بيه وكل واحد هيتجوز اللى هى اتخلقت من ضلعه سبحان موزع الارزاق

    ردحذف
  21. انا شايفه من كلامكم يااخواني الشباب ان كلكم نفسكم تكونو من نوع الشباب اللى بيتكلم كتير رغم ان النوع دا مش كويس بردو البنات بتحب الانسان اللى موزون وتقيل مش الخفيف اللى يتكلم كتير ...fatoma

    ردحذف
  22. هى هتعجب بكلامك الحلو المعسول ولا هتعجب بشخصيتك بكلام تقوله وتحققه قولها وطالما هى حسه يبقى مستنياك تفتحها توكل على الله ومضيعهاش

    ردحذف
  23. لو أن هناك من سيحبك فاعلم أن هذا الشخص يحبك بالفعل و انه ليس هناك ما ينبغي عليك عمله لتحظى بذلك الحــب

    إذا أخبرك البعض أن سبب عدم حبهم لك هو أنك لا تفعل شيئا ما من أجلهم مثل الانصياع لهم أو تلبية مطالبهم فإن الحقيقة المؤلمة التي تنتظرك هي أنهم لن يحبوك حتى و إن نفذت أوامرهم أو لبيت مطالبهم

    ...إن مثل هذا الحب مشروط

    إن من يقدمون لك حبا مشروطا ليس لهم من غاية سوى السيطرة عليك و لحظة أن يمنحوك حبهم بدون شروط
    هي اللحظة التي تتحرر أنت فيها من هذا الحب

    و هذا ما لا يريدونه بالطبع لذا فإنك عندما ترضي
    شخصا لتحظى بحبه فإنك سوف تكتشف بعد قليل أن ذلك الحب ليس جديرا بك أو ستجد شروطا جديدة يتعين عليك تنفيذها قبل أن يمنحك ذلك الشخص حبه عندما تريدأن تكون محبوبا فإنك تهمل الاعتراف بالحب الموجود بالفعل

    فالحب يكون فقط احبك يا انت كما انت nour

    ردحذف
  24. الاسماعيلاوي19 ديسمبر 2010 في 11:57 م

    الحمد لله والله يا فطومه انا نصحتها لحد لما اتحايلت عليها وعملت اللي يرضيني ويرضي ضميري واكتر بكتير وهي مش راضيه تفكر و انهارده افوجئ بواحد صاحبي بيقولي انه سمعهم بيتكلموا ان الواد بيعمل كده عشان يغيظني بس

    ردحذف
  25. الاخ عبدالحليم ايه المشكله دلوقتي اذا انت بتقول انك بتحبها وهي واخده بالها وحاسه بيك يعني اي خطوة انت هتعملها هي اكيد هتكون مبسوطه بيها طالما هي كمان واخده بالها انك بتحبها..الله يوفقك يااخي..fatoma

    ردحذف
  26. بس انا خايف انها تحرجنى
    اصل دايما عند البنات بتموت فى حاجه اسمها تغيظ اللى يكلمها بصراحه
    وانا مش عايز اهز صورتى قدامها من الوقتى
    abd el haleem

    ردحذف
  27. اخي الاسماعيلاوي نصيحه مني تشوف حياتك وتحاول تدور على بنت تستاهل وتستحق حبك وصدقني هايجي يوم واللى باعتك واشترت الرخيص تندم عليك لكن وقتها هتكون انت مع انسانه تستاهل مشاعرك وتستحق حبك الله يوفقك..fatoma

    ردحذف
  28. اخ عبدالحليم ازاي تجرحك وازاي هي حاسه بيك او واخده بالها من مشاعرك فى فرق بين انها تجرحك وانها تكون اصلا مش بتحبك والاحساس اللى عندك انها واخده بالها دا يكون وهم بالنسبه ليك ويكون تصرفاتها هي طبيعيه معاك وانت شايف ان دا اهتمام منها نصيحه تحاول تتاكد قبل ماتكلمها..fatoma

    ردحذف
  29. الاسماعيلاوي20 ديسمبر 2010 في 12:04 ص

    عندك حق في كلامك يا فطومه بجد لكن المشكله اني خايف جدا عليها من اللي هيحصلها الواد التاني هيضيعها

    ردحذف
  30. مهى زميلتى فى الكليه ودايما بتنظرى نظرات جميله جدا بحس انها عايزة تقول حاجه بس مش قادر احددها
    وكل اللى مسيطر على تفكير الوقتى انى لو روحت وصارحتها
    ممكن تحرجنى او ترفض بمعنى اخر (بتتقل عليا )
    على الرغم انى والله العظيم واخد الموضوع جد جدا جدا
    abd el haleem

    ردحذف
  31. اخي الاسماعيلاوي انت عملت اللى عليك وقدمت النصيحه وهي مش خايفه على نفسها يبقى ما عليك غير انك تدعي لها الله يهديها وتخرج من العلاقه دي على خير وحاول لو تعرف البنات القريبه لها اصحابها المقربيين تحاول تقولهم يقنعوها ان هي ماشيه فى الطريق الغلط لان بردو البنت بتسمع للبنت اللى زيها وان شاء الله رب العالمين يهديها ...fatoma

    ردحذف
  32. الاسماعيلاوي20 ديسمبر 2010 في 12:10 ص

    والله يا فطومه كل صاحباتها متأكدين اني انا اللي بحبها ومتأكدين ان الولد التاني مش كويس بس هي مبقتش بتسمع لحد خالص

    ردحذف
  33. اخي عبدالحليم انت تقدر باسلوب لطيف منك تعزمها مثلا فى كافيه وتلمح بمشاعرك ليها وتشوف رد فعلها لو هي حاسه بيك ومنتظرة هي انك تبتدي بالكلام هتشوف وتحس من كلامها وبالتوفيق ان شاء الله...fatoma

    ردحذف
  34. الاسماعيلاوي20 ديسمبر 2010 في 12:12 ص

    عايز اسمع اغنية العيش و الملح لسمسم شهاب اغنية جامده اوي

    ردحذف
  35. على فكرة محدش يتكلم عن الشباب عموما او الاغلبة ونفس الكلام عن البنات لانه فى الوقت ده كل شخص يتكلم ويحكم على نفسو لانه كل واحد مبقاش زي االتانى وكلو واحد ليه طريقة وتفكير عن التانى عشان كده الافكار بتختلف والمشاعر وكل حاجة
    ولو فعلا بنت بتحب حد بجد هتحاول بكل طرقها عشان تشدو ليها وتلفت انتباهو ونفس الكلام بالنسبة للولد وحكاية انهابتتقل على الولد ده مقبول ولكن بحدود عشان ميضعش منها لو هو بيحبها فعلا
    ويا جماعة الحب فيه منو الناجح وفيه الفاشل زي الجواز وده بيعتمد على حاجات كتيرة ومش كل حب حقيقي نهايتو جواز ومش شرط ,الحب جميل بس لازم منلغيش فيه كل الحواجز لانه غلط والعشاق فاكرين انهم لازم يشيلو كل الحولز فى حواجز مش بتتشال غير بالجواز وانا بقول كده لانى بوشف الى بيحب التانى عاوز يعملو اى حاجة واحساسو انو بيعمل حاجة صح لانو حبيبو
    Alaa

    ردحذف
  36. يا ريت والله يا اخت فاطمه
    ربنا يسمع منك وتقدر تحس بيا واللى فيه الخير يقدمه ربنا
    abd el haleem

    ردحذف
  37. اخي الاسماعيلاوي اعذرني يااخي يبقى هي عايزة تتجرح وبتكون زي اللى معمول لها تنويم مغنطيسي مش بتشوف ولا تسمع غير كلام الشخص اللى بيضحك عليها ومش هتفوق غير لما هو اللى يصدمها كدا انت واصحابها البنات عملتو اللى عليكم ومش هتحسو بتعذيب الضمير لما هي تتصدم لان انتو نصحتو كتير وهي مش سمعت منكم ...fatoma

    ردحذف
  38. الحب جميل وممكن يكون ناجح بس الشباب بنات و ولاد يفهمو معناه لان الحب مشاعر مش اشياء اخرى هو ده راي
    Alaa

    ردحذف
  39. بالموفقيه اخي عبدالحليم اتمنالك التوفيق..fatoma

    ردحذف
  40. الاسماعيلاوي20 ديسمبر 2010 في 12:20 ص

    عندك حق انا حاسس كده بردوا
    والله وعارف انها هتنصدم و قريب اوي
    وهي زي ما تكون منومه فعلا
    بس بردوا انا نفسي افوقها باي طريقه و مش عارف

    ردحذف
  41. اخي الاسماعيلاوي دا احساس طبيعي لانك مازلت بتحبها..fatoma

    ردحذف
  42. انا اساسا بقيت اخاف من الحب اوى بقيت اخاف من جرحه انا حاسه انى فى حاله حب دلوقتى بس جوايا احساس مالوش حل انى هاتجرح قريب اوى ومش عارفه اعمل ايه انا خايفه اوى

    ردحذف
  43. انا فعلا فى موقف زى ده بس اللى انا بحبه بقى مطلع عينى ومش عارفه اعمل ايه واللى بيحبنى ده صاحب ليا واللى مدايقنى اكتر انه بيحبنى اوووى وبيخاف عليا اووووى
    بس بالرغم ان فيه مشاكل كتيير بينى وبين اللى بحبه مش عارفه ابعد عنه بالرغم انى دايما بفكر فى الشخص اللى بيحبنى ده وبقول من جوايا ياريتنى اعرف احبك

    ردحذف
  44. حااااااااااجه بجد تتعب والله الواحد مش عارف يعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ّّّّّّ!!!!!!!!!!!

    ردحذف
  45. الاسماعيلاوي20 ديسمبر 2010 في 12:49 ص

    بجد انا بوقلك حبي اللي بيحبك لانه بيتعزب اوي اسأليني انا عايش نفس الموضوع والله بجد حبيه و هو ده اللي هيسعدك في دنيتك انا عايش حياة ميعلم بيها الا ربنا بسبب موضوع مشابه

    ردحذف
  46. اختي اللى خايفه تتجرح خايفه تتجرحي ولا خايفه تبعدي عن اللى بتحبيه لان لو خايفه تبعدي عن اللى بتحبيه دا طبيعي جدا اما خايفه تتجرحي ازاي انتي مش متاكدة من اللى بتحبيه انه بيحبك؟؟لو بيحبك مش هيجرحك اختي..FATOMA

    ردحذف
  47. والله ما عارفه ابعد عن اللى بحبه مع انه تعبنى اوى معاه وبيكلم بنات غيرى بس غصب عنى

    ردحذف
  48. انتي بتحبي الاتنين اختي؟؟لو بتحبي الاتنين يبقى انتي مش بتحبي ولا واحد فيهم ازاي القلب يحب اتنين؟؟FATOMA

    ردحذف
  49. انا عايزه احكيلكوا حوار وعايزه رايكم فيه ممكن ؟؟

    ردحذف
  50. طالما مش عارفه تبعدي عنه يبقى انتي بتحبيه واللى مخليكي تفكري فى الشخص التاني فقط لانه مهتم بيكي اكتر من اللى انتي بتحبيه..FATOMA

    ردحذف
  51. معاك ياباد لايف اتفضل ان شاء الله نقدر نساعدك...FATOMA

    ردحذف
  52. الاسماعيلاوي20 ديسمبر 2010 في 1:01 ص

    اتفضل باد لايف

    ردحذف
  53. لا تكون نمت ياباد لايف معاك احنا يااخي..FATOMA

    ردحذف
  54. اوكى بس انا بنت على فكره.. سورى يا جماعه هطول عليكوا شويه...
    انا مرتبطه بواحد بقالى سنتين وكنا كويسين مع بعض جدا
    المهم بقى هو مكانش ليه فى النت خالص جه الفتره الاخيره وصل نت وعمل اكونت ع الفيس وايميل والحورات دى سالنى انتى بتدخلى الفيس قلتله اه بس قليل وسالنى ضايفه ولاد ولالا طبعا قولت لا وفعلا مش ضايفه ولا ولد فيه قلى طيب قللى من الدخول عليه وياريت متدخليش خالص قلتله اوكى انا هعطله لو عايز وقلى انا عامل واحد بس ما بدخلش عليه فضلنا بقى فتره نتكلم ع الميل فى يوم بقى طقت فى دماغى انى ابحث عنه ع الفيس بالميل واشوف مشغل الاكونت ولالا بحثت عنه ودخلت لقيته مغير الصوره وباين عنده انه عامل كومنتات لوحده معينه الكومنات كلها ليها شكيت فى الحوار رحت مجربه ادخل الفيس وعرفت الباسورد كده بالصدفه ودخلت
    دخلت وياريتنى ما دخلت لقيت بقى واحده كتباله اغانى وكتباله وحشتنى ويا حبيبى وهو رادد عليها ودخلت ع المسجات بينهم لقيتهم بيحبوا فى بعض انا بقى ولعت رحت متصله بيه وقلتله متكلمنيش تانى انا عرفت انك مرتبط بواحده تانيه وحكاتله على اللى انا شفته ع الفيس عنده راح قيلى ده كلام فيس بطلى هبل عادى المهم انهم فى المسجات خدوا ارقام بعض واتقابلوا كمان وده كله عرفتوا من المسجات فهمته بقى انى عارفه ده كله قلى انتى مش فاهمه حاجه ولما تفهمى هتعذورينى وفضل اكتر من شهر يقولى هحكيلك ومحكاش مع انى طول الشهر ده مكنتش بتصل بيه هو اللى كان بيتصل بس مره يقولى مشغول ومره يقولى تعبان كده يعنى فضلت اسبوع كده مردش عليه ففيوم لقيته بيتصل كتير رديت عليه فضل يتاسفلى ويقولى معلش حقك عليا انا هتغير ومرضيش برده يحكيلى قفلت معاه وقلتله انا مش عارفه اقلك ايه ولا عارفه ارد عليك فضل برده الفتره اللى بعديها هو اللى يتصل وقطع فجاه وانا الفتره دى كنت ناويه انى ابعد عنه خلاص بس عرفت انه والده اتوفى كلمته وفضلت واقفه جنبه وهو كان بيكلمنى ويفضل يفضفضلى ويحكيلى عن والده بس انا بقى دلوقتى مش عارفه اعمل ايه مش عارفه اسيبه ولا اكمل معاه وانسى حوار البنت دى وفى نفس الوقت كمان مش عارفه افتح معاه الحوار ده تانى اصلا بس كل ما اكلمه ببقى تعبانه بحس انى بقفل من هنا بيكلمها من هنا انا بجد تعبت من الحوار ده ومش عارفه اعمل ايه؟؟ ومعلش لو طولت عليكوا

    ردحذف
  55. واللة الموضوع تافه جدا وتقال تقريبا فى كل البرامج قبل كدة يا ريت تدوروا على حاجة عدلة تعملوها

    ردحذف
  56. اختي باد لايف انتي فى البدايه قولتي مرتبطه بيه الارتباط دا عباره عن ايه قصه حب ولا ارتباط رسمي خطوبه وكدا؟؟..FATOMA

    ردحذف
  57. دى وجهه نظرك وبحترمها بس صدقنى اللى جوا الموضوع مش زى اللى براه

    ردحذف
  58. والله طالما دخل فيها الانترنت فى الحوار يااختي يبقى على الله السلام معظم مشاكل الناس دلوقتي من النت بيكون الرجل متزوج ومعاه اطفال وداخل انترنت يحب مرة اخري انما انه يكون بيحبك ويروح لبنت من الانترنت يقولها كلام حب ويخرج معاها ويرجع يقولك انتي كمان بحبك دا غلط وليكي حق فى احساسك انك لما بتكلميه بتحسي انه بعد ماتقفلي معاه بيروح يكلمها هي نصيحتي ليكي اختي حاولي تبعدي عنه فترة شوفي هيقدر يستغني عنك بيها ولا هيقدر يبيعها ويجري عليكي انتي..FATOMA

    ردحذف
  59. شكرا لنصيحتك يا فطومه واهتمامك

    ردحذف