الثلاثاء، 14 ديسمبر 2010

الحلقة الثالثة من راديو (ماي لايف) بعنوان ..الفرق بين الحب زمان والحب دلوقتي

تم وقف بث الراديو الي الحلقة القادمة باذن الله


هذه حلقة تجريبية بعنوان الفرق بين الحب بتاع زمان والحب دلوقتي ... كثير منا يرى أن الحب بتاع زمان أحسن و أجمل من الحب دلوقتي .. والبعض يرى أن الحب هو هو لا يتغير ..ولكن الناس هي اللي بتتغير .. والقليل هو من يرى أن الحب الآن أحسن من الحب زمان .



   إيه رأيكم يا جماعة .. هل هناك فرق بين الحب زمان والحب اليوم ؟
   ماذا تقـــــول في ....
           * الحب زمان كان مصدره القلب ..أما الآن فالحب يخرج من المعدة.
           *الرجل إذا أحب شبه محبوبته بالنسيم و وجه القمر ..أما الآن فهو يكاد يشبهها بالببسي كولا.
           *كان الحب يوصل الى الجنون من شدته.. بينما اليوم ......فمن الجنون أن تحب....!! لأن الحب للمراهقين .....!!

أيهم أفضل في نظرك الحب من خلال جوابات الغرام ..أم من خلال رسائل الحب عبر الانترنت!!؟


   هل لو كان العندليب الأسمر –عبدالحليم- ،وأم كلثوم هم مطربي اليوم ..هل سيكون هناك اختلاف في الحب الآن ؟
   هل لو كان ممثلي اليوم هم رشيدي أباظة ،وسعاد حسني ،وهند رستم ، وشكري سرحان وأحمد مظهر ..وغيرهم من ممثلي الشاشة القديمة ..هل سيختلف الحب اليوم؟؟
  

    أسئلة نطرحها عليكم ... في الحلقة الثالثة من راديو (ماي لايف) ، ومستنين أرائكم و إهداءاتكم علي الفرق بين الحب بتاع زمان والحب دلوقتي .

   *يلا يا جماعة رشحوا أغانيكم المفضلة و اسمعوها على راديو (ماي لايف) .
  *قول إهداءك لحبايبك عبر راديو ماي لايف ،وسمعهم الإهداء على راديو ماي لايف.
   *يمكنك المشاركة بصوتك علي راديو ماي لايف .. من خلال إرسالك لمشارتك الصوتية علي إيميل

الراعي الراسمي للراديو بيدج كلام في الحب علي الفيس بوك

ملحوظة،  مستمعي راديو ماي لايف الكرام :1/ يرجي كتابة الاسم في الإهداء حتي نستطيع إذاعته علي الراديو .
2/الأغنية تذاع مرة واحدة .. علشان صحابنا اللي بيطلبوا أغاني شغلنها قبل كدة في الحلقة .

  يمكنك ارسال تسجيل صوتي بصوتك ،والمشاركة به في راديو كلام في الحب بإرساله الي new.gene0@gamil.com
شروط بث تسجيلك الصوتي:
1- أن لا يقل عن 30 ثانية ولا يزيد عن 2 دقيقة.
2-لابد ان يحتوى التسجيل علي اسمك وسنك.
3-ان لا يحتوي علي كلام خادش للحياء.
4-يمكنك أن تسمع مشاركتك الصوتية علي راديو كلام في الحب.



    

معاكو على الراديو 
*الظاهر بيبرس
* فارس حابيب

هناك 27 تعليقًا:

  1. بحبك ....جنات

    ردحذف
  2. يا ريت اى اغنيه لمروان خورى اجمد مطرب فى العصر الحديث

    ردحذف
  3. ياريت عمرو دياب
    قالى الوداع

    ردحذف
  4. اغنية شريف (اسمع ) ياريت تشغلوها

    ردحذف
  5. ياريت كمان جورج وسوف
    عشاق أخر زمن

    ردحذف
  6. ايوه فعلا الحب هوا هوا بس الناس هى اللى بتتغير

    ردحذف
  7. الحب عمره ما بيتغير من القلب بس على حسب طريقة الحب والطرف التانى فى ترجمة هذه الطريقه
    وعاوز اسمع اغنية كان نفسى لمحمد سامى

    ردحذف
  8. انا عايز اسمع لؤى سمعنى كلمه

    ردحذف
  9. انا مشعرفه اسمع الراديو؟

    ردحذف
  10. انا عايزة اسمع اليسا على بالى حبيبى

    ردحذف
  11. انا عاوز اسمع اغنية وائل جسار مليون مرة احبك

    ردحذف
  12. انا عاوز اسمع اى حاجة عبد الرحيم شعبولا

    ردحذف
  13. عاوز اسمع اغنية خالد عجاج وحشتنى

    ردحذف
  14. انا بحب واحد جدا بس هو مش عارف ومش عارفة اقوله كدا

    ردحذف
  15. انا مندهش

    ردحذف
  16. بصراحه الحب كان أيام زمان له طعم تانى وكان اسمى معانى الحب تنطبق عليه ودلوقتى بقى الحب تيك اوى على السريع يعنى مالوش طعم

    ردحذف
  17. hi ازيكو ياحلى راديو انا عاوز اقول راءى ان الحب هو هو بس القلوب اتغيرت واحب اسمع اغنيه اه من المكتوب عليه تامر عاشور

    ردحذف
  18. صراحة ما في شي اسمو حب الا ازا كان صادق وحقيقي ويكون شعور واحساس حقيقي

    ردحذف
  19. يا جماعه كثير منكم حكموا ان الحب دلوقتي مختلفه عن حب زمان انا نفسي اعرف حكموا علي اي اساس وانا عن نفسي بقول ان حب دلوقتي زي حب زمان ولكن من غير قيود بسبب ان بنات و ولاد اصبحوا اكثر حريه وصراحه بس نفس المشاعر

    ردحذف
  20. ana 3ayeza ole ini hobe moche bi zamane wala makane ihobe yakmono fi macha3ir o mada ikhelasse hona yemekine ana ne9arine ama la zamane wala makane yegheyero fi khassiyate hobe o 9awa3idihi

    ردحذف
  21. انا بقول ان الحب متغيرش . لكن الظروف هى اللى مش بتساعد ان الحب يظهر صح . ولازم الطرفين يعرفوا يفهموا يعنى ايه حب ومشاعر واحاسيس .

    ردحذف
  22. مولى
    الحب عمره مابيتغير بس احنا اللى اتغيرنا مش هو الحب واحد بس ياريت احنا اللى نفهم معناه ونقدره معنى كلمة بحبك
    واحب اسمع اى حاجة على ذوقك

    ردحذف
  23. المشاعر اسمى ما فى الانسان لكن نظرا لكل الظروف المحيطه بنا من مشاكل اجتماعيه اصبح الحب عند البعض حالة انتهازيه لنيل الغرض وبعد ذلك يصبح فى طي النسيان لكن الاكيد انه موجود ولكن مشوه الملامح

    ردحذف
  24. الحب زمان كان حب من القلب انا دلوقت كل واحد عاوز يعرف واحدة يقولها بحبك مبقاش في احساس بالحب بجد

    ردحذف
  25. الحب هو هو بتاع زمان وبتاع دلوقت انما الحرية الي زادت عد الشباب والبنات هية الي غيرت معني الحب في نظر الناس

    ردحذف